April 12, 2009

CUSTOM MADE CELL PHONE CASE FOR MY HUSBAND!

4/13: I sewed the velcro that I bought today. This is the finished soft case for hubby's cell phone. He is happy like a boy!

今日買ったマジックテープを縫い付けました。縫い終えたら、こんなものになりました。主人は子供みたいにハッピーなんで~す!

I got very strained to make him satisfied but I think he is happy about the end product! :) But I didn't have any black velcro for the closure of the case, so I have to go to the fabric shop to buy that tomorrow.

私が要件を満たすようにすごく緊張したのですが、彼は最終作品を手に取ったら満面に笑みを浮かべていました。ただ、黒のマジックテープを持っていなかったから、明日布屋さんまで買いに行かなければ行けません。

Yesterday, I started sewing a custom made soft case for my husband's new cell phone. He is a hard customer and he had specific requirements for his case. He wanted me to use crimson (OU's official color)-black fabrics and also quilt the official initials of Oklahoma University (OU) which he is a doctoral student at. He is crazy about his OU! He was so excited about the case that he even helped me a bit copying the initials on the tracing paper.

昨日、主人の新ケイタイ電話のためにソフトケースを縫い始めたのです。彼は満足しにくい顧客で、はっきりした要件を要求していました。布は深紅と黒色にならなければいけなく、彼が博士号申請者であるオクラホマ大学(OU)のイニシャルもほしがっていたのです。彼はOUが大好きです!あまりにも興奮していたので、イニシャルをトレーシングペーパーにコピーまでしてくれたのです!


No comments:

Post a Comment